Особливої актуальності набула проблема наступності між ланками освіти , а зокрема між ДНЗ і школою .
Механізм здійснення наступності був обговорений 15 лютого на творчій зустрічі вчителів початкових класів та вихователів дитячого садка «Ранок» :»Сьогодні дошкільнята, а завтра - школярі»
Був відвіданий урок української мови в 1 класі (вчитель Черниш Н.А.),опрацювані інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти , обговорені певні форми і методи та шляхи їх реалізації для ефективного переходу дітей до початкової школи.
Механізм здійснення наступності був обговорений 15 лютого на творчій зустрічі вчителів початкових класів та вихователів дитячого садка «Ранок» :»Сьогодні дошкільнята, а завтра - школярі»
Був відвіданий урок української мови в 1 класі (вчитель Черниш Н.А.),опрацювані інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти , обговорені певні форми і методи та шляхи їх реалізації для ефективного переходу дітей до початкової школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар